» NBTC

NBTC

Iedere ondernemer in Nederland heeft  belang bij een positieve promotie van Nederland in het buitenland. Het NBTC (Nederlans Bureau voor Toerisme en Congressen) houdt zich wereldwijd bezig met de promotie van Nederland in het buitenland. Deze door het ministerie van economische zaken gesubsidieerde instantie kan een partner zijn van de Holland Promo Coop.

 

Toename van export = een toename van productie = toename van logisitek = toename van werk en inkomen = toename bestedingen

Toename van aantal toeristen = toename omzet horeca en vrijetijds sector = toename werk en inkomen =  toename bestedingen 

Een postitief imago wereldwijd, in combinatie met het benadrukken van specifieke USP's (unique selling points) stimuleert de economie en bevordert het toerisme. Meer bezoekers betekent meer omzet voor retail, horeca en vrijtijds sector.  

Het  samenwerken in de Holland Promo Coop betekent dat leden een vaste contributie betalen in combinatie met een variabel deel. Deze bijdrage aan Holland Promo Coop  wordt bepaald  aan de hand van een % van de omzet van de leden. 

 

De HPC streeft eenzelfde doel naar als de NBTC, en denkt dit doel te bereiken d.m.v.  het Dutch Cycling Project. 

Alle cijfers en alles over de doelstellingen en aanpak van het NBTC: NBTC Holland Marketing